چاپ دیجیتال و افست آلفا

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بک لایت اکو سالونت

تابلوهای بک لایت به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در رستوران‌ها، فست ‏فود‌ها، دفاتر کار و غرفه‌های نمایشگاهی، شرکت ها برای معرفی محصولات و لوگوی شرکت، مطب ‏پزشکان، داروخانه‌ها و دفاتر کار مهندسین‎ ‎، منازل و محیط کار به عنوان ‏‎ ‎دکوراسیون داخلی، همچنین مکان های پر تردد مثل ‏سالن های فرودگاه، مترو، مراکز خرید، نمایشگاه‌ها و همچنین در شکل آسمان مجزی کاربرد دارد.

جنس مدیای بک لایت پارچه‌ای از فیلم‌‏های کوتینگ شده و پوشش دار توسط ماده‌ای مخصوص می‌باشد که نور را از خود عبور می‌دهند و سطح صاف و بدون بافت دارند و برای ‏استفاده در پرینترهای جوهر افشان یا لیزری ساخته شده‌اند.‏ فیلم بک لایت طلقی را در عرض‌های ۹۰، ۱۰۴، ۱۲۵، ۱۵۰ سانتی‌متر و برای ابعاد بالاتر از فلکس و بک لیت پی وی سی می‌توان استفاده کرد، همچنین پلکسی، شیشه می‌توان از متریال‌‌های جایگزین متناسب با اندازه کار چاپ کرد.

 

 

تا به این جای متن متوجه شده ایم که بک لایت یا لایت باکس نوعی تابلو تبلیغاتی می باشد که اثر چاپی درقالبی از چوب ، آلومینیوم ، پلکسی گلاس ، کامپوزیت و … ارائه می شود . 
در چاپ بک لایت می شود از روشنایی جهت نمایش اثر چاپی استفاده کرد . استفاده از تابلو لایت باکس های تبلیغاتی روشی مناسب جهت معرفی برند و نام تجاری محصولات می باشد . همانطور که از نام بک لایت مشخص می باشد بک لایت به معنای پشت روشن می باشد که جنس ترانسپرت داشته و منبع نور به پشت آن می تابد و نمای زیبا برای نمایش به عموم برای ما پدید می آورد . 
منبع نور بک لایت می تواند یک لامپ کم مصرف یا لامپ های ال ای دی و… باشد . تابش نور به چاپ بک لایت منجر به زیبایی تابلو شده و اثر بیشتری در مخاطب می گذارد و جذابیت بیشتر برای مخاطبان دارد . چاپ بک لایت در پرینتر های دیجیتال نظیر پرینتر های لیزری و پرینتر های جوهری صورت می گیرد . 
نوع چاپ بک لایت از لحاظ جنس متریال چاپی ، کیفیت و ضخامت می تواند متفاوت باشد و تنها یک نوع برای این کار وجود ندارد . با چاپ تصاویر رنگی با کیفیت و استفاده مناسب از نور تابلو تبلیغاتی مناسبی بدست می آید که هم در طول روز و هم در طول شب زیبایی خاصی را بوجود می آورد و صحنه ای خیره کننده برای آن ها بوجود می آورد . بک لایت بایستی مقاوم بوده و در مقابل آب و رطوبت استحکام لازم را داشته باشند . روش چاپ بک لایت می تواند انواع مختلفی داشته باشد ولی چاپ جوهر افشان و لیزری و چاپ اسکرین از مرسوم ترین روش های چاپ بک لایت محسوب می شود و امروزه این روش ها بالا ترین ستفاده را در بین باقی روش ها دارند . چاپ بک لایت از لحاظ جنس متریال چاپی ، کیفیت و ضخامت می تواند متفاوت باشد و تنها یک نوع برای این کار وجود ندارد . با چاپ تصاویر رنگی با کیفیت و استفاده مناسب از نور تابلو تبلیغاتی مناسبی بدست می آید که هم در طول روز و هم در طول شب زیبایی خاصی را بوجود می آورد و صحنه ای خیره کننده برای آن ها بوجود می آورد . بک لایت بایستی مقاوم بوده و در مقابل آب و رطوبت استحکام لازم را داشته باشند . روش چاپ بک لایت می تواند انواع مختلفی داشته باشد ولی چاپ جوهر افشان و لیزری و چاپ اسکرین از مرسوم ترین روش های چاپ بک لایت محسوب می شود و امروزه این روش ها بالا ترین ستفاده را در بین باقی روش ها دارند . 
 
چاپ دیجیتال و افست آلفا