چاپ دیجیتال و افست آلفا

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چاپ دیجیتال کتاب (تیراژکم)

چاپ دیجیتال کتاب یکی از روش هایی است که به شما امکان می دهد کتاب خود را با هر تعداد و در هر زمانی که بخواهید در مجموعه چاپ آلفا چاپ کنید.

چاپ دیجیتال یا همان چاپ فوری کتاب بهترین شیوه برای چاپ با تیراژ پایین است. برای شروع انتشار کتاب، برای چاپ در تیراژ پایین یا برای هدیه به دوستان، برای اهدا به کتابخانه یا هر مورد دیگری که نیاز به چاپ کتاب در تیراژ پایین دارید چاپ دیجیتال کتاب بهترین گزینه برای چاپ کتاب است. چاپ ارزان کتاب در تیراژ پایین با بهترین کیفیت و سرعت فوق العاده بالا. 

وقتی صحبت از ارزان بودن چاپ دیجیتال کتاب می شود اولین تصور این است که کیفیت چاپ پایین است در ‏صورتی که یکی از نقاط قوت این روش کیفیت بالای چاپ حتی با تصاویر زیاد است. بنابراین ارزان بودن این ‏روش برای تیراژهای پایین است مخصوصا که سرعت بالاتری دارد و صرفه جویی در وقت هم باعث کاهش هزینه ‏های جانبی متعدد می شود.‏
نکته ای که نباید از آن غافل شد تعرفه و هزینه چاپ دیجیتال کتاب است که توسط مؤسسات و انتشارات مختلف ‏اعلام می گردد. 

مهمترین و شاخص ترین ویژگی چاپ دیجیتال کتاب، این است که چاپ کتاب در تیراژ کم امکان پذیر است و ‏این برای دانشجویان، اساتید یا نویسندگانی که به هر دلیل نیاز به چاپ در تیراژ بالا ندارند و نمی خواهند هزینه ‏زیادی بپردازند بسیار مناسب است. ویژگی چاپ دیجیتال کتاب در تیراژ کم اهمیت بسیار بالایی دارد به عنوان ‏مثال اگر دانشجو هستید و می خواهید پایان نامه خود را در تعداد خیلی محدود به چاپ برسانید یا استاد دانشگاه ‏و دانشجویی هستید که قصد دارید برای تقویت رزومه خود جهت اپلای تحصیلی و کاری یا کسب امتیاز در ‏مصاحبه دانشگاه برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد شد.‏ 
یکی از مزایا و ویژگی های عالی چاپ دیجیتال برای کتاب ها این است که امکان چاپ در یک روز و به شکل ‏فوری وجود دارد. در واقع این سرعت بالا به مکانیسم عملکرد دستگاه های چاپ دیجیتال بر می گردد که در آن ‏داده های مدنظر از طریق فایل مربوطه درون کامپیوتر به چاپگر جوهری یا لیزری منتقل شده و این انتقال با ‏سرعت بالا انجام می گیرد. شما می توانید هنگام ثبت سفارش زمان تحویل را فوری انتخاب کنید تا سرعت ‏تحویل سفارش را بیشتر کنید.
‏چاپ دیجیتال کتاب چیزی شبیه به چاپ با دستگاه پرینتر است اما با این تفاوت که از تکنولوژی برتری استفاده می‌شود و گزینه کاملا مناسبی برای چاپ کتاب در تعداد محدود است.   
  در چاپ افست که رقیب اصلی چاپ دیجیتال است، مراحل آماده سازی بسیار زمان‌بر و پرهزینه است. در صورتی که در روش دوم، فایل دیجیتالی کتاب، را دستگاه می‌خواند و بدون نیاز به فیلم، و کالک و زینک همه فرآیند را اتوماتیک انجام ‌می‌دهد.

 

 
چاپ دیجیتال و افست آلفا