چاپ دیجیتال و افست آلفا

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چاپ عکس روی شاسی

ن چاپ ساختاری شبیه چاپ شاسی دارد، با این تفاوت که سبک است و هسته ی مرکزی آن را فیبر یا ابر فشرده تشکیل می دهد.
این نوع چاپ دیگر نیازی به قاب عکس ندارد. شما می‌توانید به راحتی و در ابعاد مختلف عکس‌های خود را روی آن‌ها چاپ نمایید.چاپ عکس روی تخته شاسی برای تمام افراد علاقه‌مند به عکاسی مناسب است.برای چاپ عکس بر روی شاسی محدودیتی وجود ندارد و می‌توانیــد هــر عکسی را با هر اندازه‌ای چاپ کرده و بر روی شاسی قرار دهید.شما می‌توانید عکس موردنظر را چاپ کرده و با کمک  لایه ای چســب بـر روی شاسی بچسبانید.مزایای چاپ عکس روی تخته شاسی عکس شامل ایجاد یک نمایش دیجیتالی بزرگ و با کیفیت بالا، استفاده از یک قاب چوبی زیبا برای نمایش عکس و امکان گسترش عکس روی سطوح بزرگتر مانند دیـــوارها می‌باشــد.قیمت چاپ عکس روی تخته شاسی بستگــی به ابعاد و جنس کاغذ شما دارد به‌ عنوان یک روش محبــــوب برای نمایش تصاویر در دکوراسیون داخلی منازل ، محل کار و دفاتر تجاری  مــورد استفاده قرار می‌گیرد. طی این فرآیند، تصاویر را با کیفیتی بالا و رنگ‌های زنده و واقعی روی یک سطح صاف و مقاوم چاپ می‌کنند. یــــکی از مزایای اصلی این روش چاپ و نگهداری عکس، مانــــــدگاری و طول عمر آن است. با توجه به استفاده از جوهرهای مرغــوب و شاســی‌ های با کیفیت، تصاویر چاپ شده برای مدت زمان طولانی در دسترس هستند و رنگ‌های آن‌ها تغییر نمی‌کنــد. همچنین چاپ  تخته شاســـی از نظــر بصری، زیبا و قابل توجه است.

عکس روی شاسی فرقی نمی‌کند که شما یک طرفدار عکاسی از طبیعت باشید. یا اینکه بخواهید رویدادهای خانوادگی خود را برای همیشه ثبت کنید. چاپ عکس همواره یکی از جذاب‌ترین کارها است.

چوب به‌عنوان یکی از بهترین متریال‌ها برای ساخت محصولات دکوراتیو شناخته می‌شود که از قدیم تا به امروز کاربردهای بسیار متنوعی را از آن خود کرده است. یکی از محصولاتی که با برش چوب فشرده MDF ساخته می‌شود، شاسی است. شاسی‌ها محصولات چوبی هستند که امکان چاپ عکس فوری روی آن‌ها وجود دارد. تنوع ابعاد در تخته شاسی عکس به شما این امکان را می‌دهد تا بر اساس سلیقه خودتان، بهترین شاسی را جهت چاپ روی آن انتخاب کنید؛
فرآیند ایجاد تخته شاسی عکس با نصب عکس چاپ شده روی کاغذ با کیفیت بالا روی پایه‌های ام دی اف شروع می‌شود. هرچه کیفیت عکس شما بیشتر باشد طبیعتاً می‌توانید آن را روی تخته شاسی بزرگتری داشته باشید. تصویر چاپی که از یک فایل دیجیتالی با یک چاپگر جوهرافشان با کیفیت بالا ایجاد شده است با استفاده از روش نصب خشک بر روی پنل MDF چسبانده می‌شود.
ام دی اف مخفف تخته فیبر با چگالی متوسط است و از ترکیبی از الیاف چوبی باقیمانده، موم و یک چسب رزین با فشار و حرارت بسیار بالا ساخته می‌شود. تخته شاسی عکس متراکم‌تر از تخته سه لا و تخته خرده چوب است و به سختی شکسته می‌شود. تخته شاسی ام دی اف از مواد بازیافتی ساخته شده و قابل بازیافت است.چاپ و شاسی و خدمات مربوط به چاپ عکس متناسب با نیاز آژانس ها و شرکت های تبلیغاتی ، شرکت های بازرگانی ، گالری داران و هنرمندان عزیز ارائه
 می شود.
چاپ عکس روی تخته شاسی در سال‌های اخیر به‌شدت موردتوجه قرارگرفته است. استفاده از ظاهر مدرن و سادگی جذابی که این نوع چاپ‌ها دارند باعث شده که بسیاری از کاربران نسبت به چاپ عکس‌های خود روی آن‌ها اقدام نمایند. در واقع این نوع چاپ دیگر نیازی به قاب عکس ندارد. شما می‌توانید به راحتی و در ابعاد مختلف عکس‌های خود را روی آن‌ها چاپ نمایید.چاپ عکس روی تخته شاسی برای تمام افراد علاقه‌مند به عکاسی بسیار مناسب است. چاپ شاسی عکس روشی مؤثر و اقتصادی برای نمایش عکس‌ها به شمار می‌رود که در ضخامت‌های مختلف در عکس پرینت قابل سفارش است. تخته شاسی عموماً از جنس ام دی اف است که بسیار سفت و سخت بوده و در لبه‌های آن از پی‌وی‌سی برای محافظت و ماندگاری بهتر چوب استفاده شده تنوع تخته شاسی‌ها در مدل و چیدمان بسیار زیاد است و شما می‌توانید طبق سلیقه خود چاپ روی شاسی را در تم‌ها، پس زمینه‌های مختلف و مدل‌های چند تکه‌ای انتخاب کنید.یکی از بهترین راهکارها برای چاپ تابلو، چاپ دیجیتال تابلو، مقاوم کردن آن با پوشش لمینت، نصب آن روی تخته شاسی و سپس اتصال آسان آن روی دیوار است. کلیه مراحل چاپ دیجیتال تابلو بسیار فوری بوده و در کمتر از یک روز قابل انجام است. 
چاپ فوری، ارزان و باکیفیت از مزایای چاپ تابلو به شیوه دیجیتال است. قیمت تمام شده بسیار پایین بوده و مقاومت تابلو به دلیل روکش لمینتی آن بسیار بالا خواهد بود.همانند سایر محصولات، تخته شاسی ها نیز قطعا انواع باکیفیت و بی کیفیت دارند که می توان به سادگی آنها را از یکدیگر تشخیص داد. باید توجه داشته باشید که جنس چوبی که در ساخت تخته شاسی ها مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار اهمیت دارد. همچنین نوع برش چوب تخته شاسی و حکاکی محل آویز آن روی دیوار، نیز برای تشخیص تخته شاسی باکیفیت بسیار اهمیت دارد.
از دیگر ویژگی هایی که باعث تمایز تخته شاسی های با کیفیت از انواع بی کیفیت آنها می شود، جنس تخته شاسی و برند چسب مورد استفاده آن است. همچنین تخته شاسی های باکیفیت در اطرافشان پی وی سی بسیار تمیزی دارند.
 
چاپ دیجیتال و افست آلفا