چاپ دیجیتال و افست آلفا

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چاپ کاغذ کتان

درچاپ دیجیتال در صنعت چاپ کل فرایند چاپ کمتر از چند
 کاغذ کتان از جمله انواع کاغذها است که دارای بافت بوده و کیفیت و ظرافت بالایی دارد. این نوع کاغذ در شرایط گوناگونی توسط کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 هم چنین برای جلد روی انواع : بروشور کاتالوگ سربرگ ساک های دستی کاغذی کارت ویزیت و دیگر محصولات چاپی ، می توان از چاپ گلاسه استفاده کرد.بافت موجود بر روی کاغذ کتان موجب می‌شود که این کاغذ زیبایی ظاهری و جذابیت لمسی فوق‌العاده‌ای داشته باشد. این نوع کاغذها ظاهر و احساس پیچیده‌ای داشته و می‌توانند کیفیت بالاتری ایجاد کنند. این خصوصیات را می‌توانید به وضوح در نتیجه چاپ نیز مشاهده کنید. استفاده از این نوع کاغذ موجب می‌شود که رنگ و بافت چاپ به سبک متفاوتی ظاهر شده و توجه مخاطب به کیفیت کار جلب شود. کاغذ کتان در وزن‌های مختلف و رنگ‌های گوناگون از جمله سفید، آبی، خاکستری، و عاجی تولید و عرضه می‌شود. به دلیل وجود بافت در این کاغذها می‌توانید ملایم‌تر بودن رنگ را در آن‌ها به خوبی مشاهده کنید.
کاغذهای کتان در انواع بسیار گوناگونی متناسب با نیازهای مشتریان و کارفرمایان تولید و عرضه می‌شوند. هر یک از انواع این کاغذ ویژگی‌های خاص خود را دارد که استفاده از آن‌ها را برای کاربردهای گوناگون مناسب می‌سازد. از جمله انواع کاغذهای کتان می‌توان به کاغذ کتان امباس، المانی، پلاستیک و کاغذ کتان کهلر اشاره داشت.کاغذ کتان امباس را می‌توان پراستفاده‌ترین نوع کاغذ کتان دانست که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همیشه مشتریان خود را راضی و خشنود نگه داشته است. در تولید این کاغذ از طرح‌های جالب و جذابی استفاده می‌شود. البته بهتر است توجه داشته باشید که این کاغذ در عین مقرون به صرفه بودن مقاومت و دوام بالایی نداشته و معمولاً مورد روکش قرار نمی‌گیرد. بهتر است در طراحی و چاپ بر روی این کاغذ از رنگ‌های زیادی استفاده نکنید؛ زیرا برجستگی‌های موجود بر روی آن از نشستن رنگ‌ها جلوگیری کرده و ظاهر جالبی ایجاد نخواهد کرد.
 
 
 
 
چاپ دیجیتال و افست آلفا